PracaGrupypl.praca.dyskusje › Troche optymizmu

  • 1. Data: 2005-02-10 09:48:53
    Temat: Troche optymizmu
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Witam Serdecznie:)
    Się pochwale.... mam prace <jupi>, po ponad trzech latach szukania, po
    kilku nieudanych współpracach z firmami typu "krzak"... znalazłam w końcu
    pracę :-))) zresztą w ag. rządowej, także w końcu mam komfort że co miesiąc
    będą płacić i nie będą cyrkować jak tu udupić człowieka:-)))
    Prace zdobyłam dzięki informacji od znajomego że "słyszałem że kogoś tam
    potrzebują" no to cv poszło.... i <tutaj wielki ukłon> w przeciągu dwóch
    tygodni podpisałam umowę:-))

    Ponieważ mam dość duże doświadczenie jako bezrobotny - to kilka rad:
    - anulować subskrypcje grupy praca.dyskusje :))) za dużo tutaj narzekań i
    posty z cyklu: szukam pracy od dwóch tygodni i nie mogę znaleźć" .... na
    dłuższą metę takie czytanie może naprawdę człowieka zdołować
    - wierzyć w siebie i nie szukać pracy poniżej swojego doświadczenia. Jak
    dostaniecie odp. od oferenta że nie spełniacie dostatecznie warunków np.
    sprzątaczki, to zdołujecie się... nie warto:-)
    - no i robić sobie przerwy w szukaniu.... przynajmniej na weekend, nie
    przeglądać stronek z ofertami, pracy.oferowanej etc.... - Bezrobotny też
    potrzebuje odpoczynku:-)
    - no i - to już moje życzenie - mieć kogoś kto Was wspiera w szukaniu:-)))

    Także wszystkim poszukującym życzę powodzenia. 3majcie się cieplutko i
    wierzcie w siebie

    --
    Kasik
    GG:243137

  • 2. Data: 2005-02-10 10:48:43
    Temat: Re: Troche optymizmu
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Nie strasz mnie 3 latami bezrobocia...... :(

  • 3. Data: 2005-02-10 12:01:48
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Witam Serdecznie:)
    > Się pochwale.... mam prace <jupi>

    Ciesze sie ogromnie i gartuluje !!!!!

    pozdrawiam serdecznie
    quirky

  • 4. Data: 2005-02-11 11:44:58
    Temat: Odp: Troche optymizmu
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    tylko nie bezrobotny, tylko nie bezrobotny!!!
    ;o)

  • 5. Data: 2005-02-12 21:58:25
    Od: "Lipsien" <l...@p...onet.pl>

    A może w tej agencji jeszcze mnie potrzebuja.

    Pozdrawiam
    Lipsien

  • 6. Data: 2005-02-13 10:24:52
    Od: blackbit <b...@p...fm>

    Podziwiam!! ja szukam kilka miesiecy i juz mam dosyc. 3 Lata??????? Nie na
    moje sily:)

  • 7. Data: 2005-02-13 16:17:45
    Od: k...@i...pl

    Kasia sobie napisala:

> [...]
    > posty z cyklu: szukam pracy od dwóch tygodni i nie mogę znaleźć" .... na
    > dłuższą metę takie czytanie może naprawdę człowieka zdołować

    Calkowicie sie z toba zgadzam jesli chodzi o subskrypcje grupy :). Zaczalem ja
    czytac okolo 2 lat temu, bedac sobie studentem.. Posty z tej grupy potrafia
    jedynie czlowieka zdolowac :), ba, w pewnym momencie stwierdzilem, ze tak
    naprawde, to ja nic nie wiem, szanse na dostanie pracy niewielkie i jesli juz,
    to za place minimalna...
    Prace znalazlem bez wiekszych problemow, pensja calkiem niezla a i tak teraz
    widze, ze mozna zarabiac duzo wiecej.. (dopiero jako pracownik mam rozeznanie
    w placach, jako student nie bardzo wiedzialem :) ). Oczywiscie gdyby opierac
    sie jedynie na grupie, to nadal bym sadzil, ze srednia krajowa to szczyt
    marzen...

    Generalnie polecam duzy dystans do grupy a w szcezgolnosci do informacji o
    placach...

    Pozdr

    K.