PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Kontroli Skarbowej

  • 1. Data: 2003-11-15 16:38:38
    Temat: Urząd Kontroli Skarbowej
    Od: "Arek" <a...@n...o2.pl>

    Witam
    Dostałem zaproszenie na testy kwalifikacyjne (pisemne) na stanowisko
    starszego referenta w komórkach organizacyjnych kontr. podatkowej.
    Pytanie czego można się spodziewać po tego typu testach?Jak się przygotować
    merytorycznie do testu?
    Czy ktoś kiedyś był na takim teście?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-15 17:11:48
    Temat: Re: Urząd Kontroli Skarbowej
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia Arek <a...@n...o2.pl>, chcąc
    wprowadzić nas w bardzo dobry humor, napisał(a):

> [...]
    > starszego referenta w komórkach organizacyjnych kontr. podatkowej.
    > Pytanie czego można się spodziewać po tego typu testach?Jak się

    Nie byłam, ale przypuszczam że znajomości prawa podatkowego ze szczególnym
    uwzględnieniem Ordynacji podatkowej, Kodeksu Karnego Skarbowego oraz
    Ustawy Karnej Skarbowej (nie wspominając o ustawach o poszczególnych
    podatkach). A może po prostu zadzwoń i zapytaj o zakres materiału?

    --
    CHANI

  • 3. Data: 2003-11-15 19:08:18
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości

    > Nie byłam, ale przypuszczam że znajomości prawa podatkowego ze szczególnym
    > uwzględnieniem Ordynacji podatkowej, Kodeksu Karnego Skarbowego oraz
    > Ustawy Karnej Skarbowej

    Ustawa karna skarbowa nie obowiazuje od 4 lat.
    Zostala zastapiona Kodeksem Karnym Skarbowym.
    Pozdr

  • 4. Data: 2003-11-15 19:30:49
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia Robert K <o...@w...pl>, chcąc wprowadzić nas
    w bardzo dobry humor, napisał(a):

    > Ustawa karna skarbowa nie obowiazuje od 4 lat.
    > Zostala zastapiona Kodeksem Karnym Skarbowym.

    Z tym, że kontrolować można księgi do 5 lat wstecz i gdy popełniono
    przestępswo skarbowe w okresie, gdy kodeks jeszcze nie obowiązywał,
    ma zastosowanie stara ustawa.

    --
    CHANI

  • 5. Data: 2003-11-15 20:06:07
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia CHANI <c...@c...org>, chcąc wprowadzić
    nas w bardzo dobry humor, napisał(a):

    > Z tym, że kontrolować można księgi do 5 lat wstecz i gdy popełniono
    > przestępswo skarbowe w okresie, gdy kodeks jeszcze nie obowiązywał,
    > ma zastosowanie stara ustawa.

    Przepraszam, pomyłka. Sprawdziłam dokładniej - stara ustawa ma
    zastosowanie do spraw, w których rozpoczęto przewód sądowy przed
    wejściem w życie Kodeksu.

    Moim zdaniem to niezgodne z zasadą, że prawo nie działa wstecz,
    ale niestety w polskim prawie to chyba norma...

    --
    CHANI

  • 6. Data: 2003-11-16 09:11:57
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    >
    > Moim zdaniem to niezgodne z zasadą, że prawo nie działa wstecz,
    > ale niestety w polskim prawie to chyba norma...

    Tak to jest norma w prawie. I to nie polska ale datujaca sie od czasów
    rzymskich. Prawo zawsze stosuje sie wg przepisów które obowiazywaly w
    momencie popelnienia przestepstwa.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 7. Data: 2003-11-16 10:10:53
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Lesio5 napisał, Dnia 03-11-16 10:11:

    Prawo zawsze stosuje sie wg przepisów które obowiazywaly w
    > momencie popelnienia przestepstwa.

    Eee, raczej jedynie wtedy, gdy przepisy obowiązujące w momencie
    popełnienia przestępstwa są *łagodniejsze* od obowiązujących obecnie.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 8. Data: 2003-11-20 23:21:37
    Od: "CHANI" <chani@tekst_do_usuniecia.gazeta.pl>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia Lesio5 <I...@w...pI>, chcąc wprowadzić nas
    w bardzo dobry humor, napisał(a):

    > Tak to jest norma w prawie. I to nie polska ale datujaca sie od czasów
    > rzymskich. Prawo zawsze stosuje sie wg przepisów które obowiazywaly w
    > momencie popelnienia przestepstwa.

    Źle zrozumiałeś to co napisałam.
    Napisałam, że w Polsce ta odwieczna norma nie obowiązuje.

    --
    CHANI

  • 9. Data: 2003-11-20 23:41:18
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 00:21, CHANI wrote:
    > Witam,
    > pewnego pięknego dnia Lesio5 <I...@w...pI>, chcąc wprowadzić nas

    > Źle zrozumiałeś to co napisałam.
    > Napisałam, że w Polsce ta odwieczna norma nie obowiązuje.

    Był taki moment, że lokalne kacyki zmarginalizowały prawo rzymskie na
    wydziałach. Bo co kolesie w sandałach mogli mądrego wymysleć?
    Dzisiaj za to dostajemy po nosie (nie mylić z d...).

    "A co ma prosze pana prawo rzymskie do tego? Mieszkamy w Polsce, nie we
    Włoszech, wtedy to oni nawet komputerów nie mieli i niewolnictwo było."

    Od czasu, jak Einstein uczynił czas wzglednym postępowe ustawodawstwo
    działa wstecz, do przodu i na boki. Czasoprzestrzenią włada proletariat.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2003-11-20 23:50:50
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Od czasu, jak Einstein uczynił czas wzglednym postępowe ustawodawstwo
    > działa wstecz, do przodu i na boki. Czasoprzestrzenią włada proletariat.

    Masz dobry dzien......:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##