PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?

  • 11. Data: 2009-01-06 20:32:39
    Temat: Re: Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    > Raz lub 2 można odżucić propozycję.

    Jesteś pewien?

  • 12. Data: 2009-01-06 22:21:57
    Od: "Marynarz" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gjvkl7$9tk$1@inews.gazeta.pl...
    > UP wysłał mnie ze skierowaniem do zakładu pracy, szczerze to nie bardzo
    > chce tam pracować - dają stawkę 1100 zł i praca nie ciekawa.
    > Sam znajdę lepszą, tylko co wpisać, co powiedzieć pracodawcy żeby nie
    > stracić statusu bezrobotnego. Przecie nie powiem że za mało pracą?

    Odmówić nie możesz jeżeli masz zasiłek, musisz przekonac tego prywaciarrza u
    którego nikt nie chce pracować (z moiego doświadczenia wiem że nie zawsze
    jest to łatwe) żeby cie nie przyjął. A więc iść nie ogolony pijany,
    śmierdzący albo coś ja to chodziłem (zgodnie z prawdą) i mówiłęm że jestem
    studentem i musze sie zwalniać co piątek. Co ciekawe z tego co wiem to za
    uczenie się czy dokształcanie pracodawca powinien płacić całą dniówke. A jak
    cię przyjmie to idź po zaświadcznie do psychatry że masz bezsenność i 2 tyg
    zwolnienia - jak dziad nie wypłaci wtedy do sądu i drugi raz cię już nie
    przyjmie. Może to troche kłopotliwe i chamskie ale czas żeby zaczęto myśleć
    o polskim pracowniku, a czy zastanawialiście się dlaczego u tego dziada nikt
    nie chce pracować ?? Teraz pracuje w UK i tutaj jest zupełnie inna bajka.

  • 13. Data: 2009-01-06 22:23:55
    Od: "Marynarz" <s...@i...pl>

    > Jesteś pewien?
    Juz chyba dawno nie aktualne.

  • 14. Data: 2009-01-07 02:43:45
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > Szukam sam ale nie biorę co leci raz że mam trochę oszczędności dwa że nie
    > mam czasu (poważny remont).
    > Więc jaki wpisać dobry powód bo to że za mało płacą to chyba nie
    > wystarczy...

    Załatw tak abyś nie przeszedł badań wstępnych na to stanowisko pracy.
    --
    Jacare

  • 15. Data: 2009-01-07 06:57:37
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 22:21:57 -0000, Marynarz napisał(a):

    > studentem i musze sie zwalniać co piątek. Co ciekawe z tego co wiem to za
    > uczenie się czy dokształcanie pracodawca powinien płacić całą dniówke. A jak

    Tylko wtedy jeśli to on zaproponuje Tobie podjęcie nauki. Dodatkowo wtedy
    jest jeszcze zwiększony urlop.
    Jeśli Ty wystąpisz z propozycją to ustalenia mogą być różne - np. że bez
    problemów będziesz brał urlop wtedy, gdy to będzie konieczne.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2009-01-09 10:48:41
    Od: Smook <s...@a...pl>

    Marynarz pisze:

> [...]
    > mówi?em ?e jestem studentem i musze sie zwalniaae co pi?tek. Co ciekawe z
    > tego co wiem to za uczenie sie czy dokszta?canie pracodawca powinien
    > p?aciae ca?? dniówke. A jak cie przyjmie to idOE po za?wiadcznie do
    > psychatry ?e masz bezsenno?ae i 2 tyg zwolnienia - jak dziad nie wyp?aci
    > wtedy do s?du i drugi raz cie ju? nie przyjmie. Mo?e to troche
    > k?opotliwe i chamskie ale czas ?eby zaczeto my?leae o polskim pracowniku,
    > a czy zastanawiali?cie sie dlaczego u tego dziada nikt nie chce pracowaae
    > ?? Teraz pracuje w UK i tutaj jest zupe?nie inna bajka.

    Kurwa mać.
    I ja na takich jak Ty płacę kupę kasy.

    --
    Smook

  • 17. Data: 2009-01-09 10:51:09
    Temat: Re: Urz?d pracy - czy moge odmówiae pracy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Smook pisze:

    > Kurwa mać.
    > I ja na takich jak Ty płacę kupę kasy.

    Ale to nie ich wina, że państwo zmusza Cię do tego. Są ubezpieczenia,
    to i są wyłudzenia. Normalna sprawa. Nienormalne jest to, że dorosłym
    ludziom każe się w to bawić pod groźbą więzienia.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-01-13 10:33:27
    Od: "vector" <v...@t...com>

> [...]
    > Sam znajdę lepszą, tylko co wpisać, co powiedzieć pracodawcy żeby nie
    > stracić statusu bezrobotnego. Przecie nie powiem że za mało pracą?

    No to znajdź lepszą, zatrudnij się i wyrejestruj z bezrobocia, jaki masz
    z tym problem?

  • 19. Data: 2009-01-17 16:38:53
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sam znajdę lepszą, tylko co wpisać, co powiedzieć pracodawcy żeby nie
    > stracić statusu bezrobotnego. Przecie nie powiem że za mało pracą?

    Skoro znajdziesz sam lepszą to znajdź, po co ci status bezrobotnego?

  • 20. Data: 2009-01-17 23:48:51
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Łukasz pisze:
    > Skoro znajdziesz sam lepszą to znajdź, po co ci status bezrobotnego?

    Choćby dlatego aby mieć ubezpieczenie zdrowotne z pierdolonego NFZ.