eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › prezentacja firmy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2009-01-04 22:55:21
    Temat: prezentacja firmy
    Od: " " <z...@g...pl>

    Co sądzicie o prezentacjach poszczególnych firm na portalach pracy?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2009-01-04 23:04:40
    Temat: Re: prezentacja firmy
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>


    Nudne. Sama prawda.

    PP


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2009-01-04 23:19:20
    Temat: Re: prezentacja firmy
    Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytam bo widziałam niedawno na qpracy prezentację jednej z dużych firm i
    zastanawiam się czy taka forma reklamy jest formą skuteczną.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2009-01-04 23:19:23
    Temat: Re: prezentacja firmy
    Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytam bo widziałam niedawno na qpracy prezentację jednej z dużych firm i
    zastanawiam się czy taka forma reklamy jest formą skuteczną.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2009-01-11 16:04:20
    Temat: Re: prezentacja firmy
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytam, bo pracuję w HR i prowadzę sondaż :))). Zgadłem ?

    Na poważnie, to prawie każda forma reklamy, w tym wypadku umieszcznie
    prezentacji firmy na portalu, jest mniej lub bardziej skuteczne.
    Tak jak życie obserwuję, to najbardziej skuteczną formą jest jednak "reklama
    szeptana", czyli opinie, które wymienia się między sobą szukając pracy, albo
    rozważając w gronie znajomych, czy warto zmienić pracę itp. Znam parę firm,
    które gotowe są przeznaczyć spore pieniądze na działalnośc HR, ale
    paradoksalmnie do utrzymania dobrych pracowników praktycznie wagi nie
    przywiązują i w rankingu opinii prywatnych stoją raczej marnie. Działania
    modne, tu reklamowy wyścig pracodawców, nie zawsze są skuteczne. Czasem
    bardziej efektywne, jest staromodne myślenie i uważna obserwacja otoczenia.

    PP

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1