PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2009-01-03 12:58:40
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Zator" <z...@p...fm>

    Witam

    Mam pewien dylemat. Z końcem roku zrezygnowałem z pracy (koniec umowy).
    Dostałem świadectwo pracy ale:
    pracowałem na stanowisku referent powiedzmy od 01.01.2002 do 31.12.2003
    na stanowisku informatyk od 01.01.2004 do końca 2008 roku.
    Na świadectwie mam napisane że pracowałem w okresie od 01.01.2002 do
    31.12.2008 na stanowisku informatyk.
    Czy powinienem to zgłosić pracodawcy aby rozbił mi okres pracy na referenta
    i informatyka czy ciszyć się z tego, że cały okres pracy zaliczyli mi na
    stanowisku informatyka.
    Wiadomo takie świadectwo jakie mam teraz działa na moją korzyść ale nie
    chciałbym mieć kiedyś z tego powodu jakiś nieprzyjemności.

    Zator

  • 2. Data: 2009-01-03 14:21:29
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Zator" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ale nie chciałbym mieć kiedyś z tego powodu jakiś nieprzyjemności.

    od kogo te nieprzyjemności miałyby być?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-01-03 14:57:25
    Od: "Zator" <z...@p...fm>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zator" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > od kogo te nieprzyjemności miałyby być?

    Od przyszłego pracodawcy.

  • 4. Data: 2009-01-03 16:11:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gjnnks$b41$1@news3.onet Zator <z...@p...fm> pisze:

> [...]
    > Czy powinienem to zgłosić pracodawcy aby rozbił mi okres pracy na
    > referenta i informatyka czy ciszyć się z tego, że cały okres pracy
    Nie ma przymusu występowania o sprostowanie świadectwa pracy, jest tylko
    taka możliwość.
    Tylko czasu masz niewiele - 7 dni od wydania świadectwa.
    Więcej tu:
    http://42.pl/u/1qiQ

    > Wiadomo takie świadectwo jakie mam teraz działa na moją korzyść ale nie
    > chciałbym mieć kiedyś z tego powodu jakiś nieprzyjemności.
    Np. jakich?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-01-03 20:21:22
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości

    > Od przyszłego pracodawcy.

    Eee to spoko. Stanie w kącie nie jest takie straszne.

    --
    andreas