PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop z 4-dniowej puli › Re: Urlop z 4-dniowej puli
    From: "Ewfka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop z 4-dniowej puli
    Date: Wed, 18 Jun 2003 14:01:04 +0200

    A wiesz dlaczego pracownicy się obijają bo jak ich szef jest takim aroganetm
    to nie chce im się zapieprzać na niego aby on mógł sobie budować dom na ich
    plecach lub dwa razy do roku jeździć na Karaiby lub inne droższe wakacje.
    Jeśli chcesz wiedzieć to byłam pracodawcą i wcale nie traktowałam pracownków
    w ten sposób jak ty do tego podchodzić, a w pracy zajmuję stanowisko
    kierownicze i traktuję moich pracowników jak ludzi, i jest fajna atmosfera w
    dziale.Z twojego stylu pisania wynika że coś cię LEKKO wkurzyło. Może
    pokłócimy się na priva?
    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniec !!!!!
    > Jak są jasne reguły gry ... to nie ma zadrażnień przy rozstaniach ....
    > :))))))
    > Nie dziw się więc, że ja staram się pokazać swoim pracownikom, co ich
    czeka
    > w przedsiębiorstwie ... czego mają przestrzegać i za co wylecą ..... to
    > chyba jasne ..... a jak się nie podoba tobie .... to pracy nie podejmujesz
    > Zdrowe. Nie ??????????

    > Być pracodawcą to wielka odpowiedzialność ...... kto myśli inaczej ...
    jest