PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop na żądanie

  • 1. Data: 2006-07-18 18:27:01
    Temat: Urlop na żądanie
    Od: "martinez" <m...@w...pl>

    Witam,

    pod koniec czerwca zlozylem wypowiedzenie. Mam miesieczny okres
    wypowiedzenia czyli koncze prace z koncem lipca. W ostatnim tygodniu lipca
    chcialem wziac urlop, ale pracodawca nie chce mi go dac. I moje pytanie: czy
    moge wziac urlop na zadanie? Ile dni takiego urlopu mi przysluguje w polowie
    roku? Normalengo urlopu zostalo mi 8 dni. I jak to zalatwic z pracodawca?
    Napisac pismo i zadac potwierdzenia? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2006-07-18 19:08:01
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e9j97h$2kl$1@atlantis.news.tpi.pl martinez
    <m...@w...pl> pisze:

> [...]
    > lipca chcialem wziac urlop, ale pracodawca nie chce mi go dac. I moje
    > pytanie: czy moge wziac urlop na zadanie?
    Tak.

    > Ile dni takiego urlopu mi
    > przysluguje w polowie roku?
    4 dni.

    > Normalengo urlopu zostalo mi 8 dni.
    Bez znaczenia. Jeśli nie brałeś w tym roku na żądanie to z tych 8 możesz
    wziąć 4.

    > I jak
    > to zalatwic z pracodawca? Napisac pismo i zadac potwierdzenia?
    Musisz go o tym powiadomić najpóźniej w dniu wzięcia urlopu w tym trybie.
    Kodeks nie określa formy powiadomienia. Zalecam jednak zrobić to tak, abyś w
    razie czego mógł udowodnić spełnienie tego warunku.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-18 20:37:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 18 Jul 2006 21:08:01 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> zakodował:

    >Bez znaczenia. Jeśli nie brałeś w tym roku na żądanie to z tych 8 możesz
    >wziąć 4.

    Ma kolosalne znaczenie, jeżeli to 8 dni z rocznego wymiaru urlopu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2006-07-18 21:20:53
    Temat: Re: Urlop na żšdanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:tihqb2tlvkr558r74j08rrrhjbqpbmtbgv@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Ma kolosalne znaczenie, jeżeli to 8 dni z rocznego wymiaru urlopu.
    To akurat nie, ale możliwe, że trochę źle zrozumiałem. Nie wiem co autor
    uważa za "normalny" urlop. Pewnie taki otrzymywany wg planu urlopów? A urlop
    na żądanie to taki urlop extra. Tak oczywiście nie jest, ale to oznaczałoby,
    że on ma naprawdę 12 dni urlopu wypowczynkowego. Tak czy inaczej albo go
    weźmie (te 4 dni) albo dostanie ekwiwalent.

    Jotte