PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop na żądanie › Re: Urlop na żądanie
  • Data: 2006-11-18 15:01:35
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ejkcc4$rjn$1@nemesis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Zgodnie z orzecznictwem sądów, najwyraźniej masz obowiązek
    > poinformowania najpóźniej w dniu, w którym ten urlop chcesz
    > wziąść, do momentu planowanego rozpoczęcia pracy. Ale tak
    > w sumie to zależy to w dużej mierze od obowiązujących
    > indywidualnych ustaleń w firmie.
    Wg mnie to zależy _wyłącznie_ od przepisu prawa. Ten nic nie mówi o
    "momencie rozpoczęcia pracy". Żródłem prawa w Polsce są ustawy,
    rozporządzenia itp., a nie orzecznictwo (nie mamy instytucji precedensu).
    Niemniej chętnie zapoznałbym się z orzecznictwem, na które się powołujesz,
    zapodaj jakiś link.
    Szczególnie interesuje mnie jak orzecznictwo odnosi się do powiadomienia o
    skorzystaniu z urlopu na żądanie za pośrednictwem poczty.

    Jotte