PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop na żądanie › Re: Urlop na żądanie
  • Data: 2006-11-17 13:07:17
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Srokus [Fri, 17 Nov 2006 13:55:57 +0100]:

    > Jeśli np jednego dnia mam kaprys nie pójścia do pracy
    > (np. źle się czuję czy wypada jakieś zdarzenie losowe
    > którego nie planowałem) czy mam obowiązek poinformować
    > o tym szefa jeszcze tego samego dnia czy po prostu po
    > powrocie do pracy poinformować, że wziąłem dzień wolny itd.

    Zgodnie z orzecznictwem sądów, najwyraźniej masz obowiązek
    poinformowania najpóźniej w dniu, w którym ten urlop chcesz
    wziąść, do momentu planowanego rozpoczęcia pracy. Ale tak
    w sumie to zależy to w dużej mierze od obowiązujących
    indywidualnych ustaleń w firmie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Prawie jak rozmowa * Piraci pomogą *