PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop i zwolnienie

  • 1. Data: 2006-05-24 20:25:42
    Temat: Urlop i zwolnienie
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Hej,

    mam taki oto problem. Planuje zwolnic sie z koncem lipca i na koniec okresu
    wypowiedzenia chce wziac urlop. I tutaj mam pytanie: ile dni urlopu
    przysluguje mi w tym momencie? Caly urlop czyli 20 dni czy tylko jakas jego
    czesc (do konca lipca to powiedzmy 12 dni)? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-05-24 22:13:39
    Temat: Re: Urlop i zwolnienie
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    martin napisał(a):
> [...]
    > przysluguje mi w tym momencie? Caly urlop czyli 20 dni czy tylko jakas jego
    > czesc (do konca lipca to powiedzmy 12 dni)? Dzieki za pomoc

    Wyliczasz proporcjonalnie
    czyli wymiar / 12 x miesiac
    W twoim wypadku bedzie to
    20/12 x 7 = 11,66 czyli tak jak napisales 12 dni

    pzdr
    robbi