PracaGrupypl.praca.dyskusje › etat + działalność lub um. zlecenie

  • 1. Data: 2006-05-24 20:37:14
    Temat: etat + działalność lub um. zlecenie
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie formy współpracy z firmą. Obecnie pracuję w firmie
    A na pełnym etacie, ale chcę dodatkowo nawiązać współpracę z firmą B.
    Jaki jest dla mnie koszt w przypadku gdy będę współpracował z firmą B na
    działalności (składka zdrowotna - 200 zł?), a jaki byłby w przypadku
    umowy zlecenia?

    Bardzo proszę o informację jakie koszty ponosi pracodawca B, w momencie
    podpisania ze mną umowy zlecenia.

    Pozdrawiam,
    Paweł Michalak

  • 2. Data: 2006-05-25 09:19:53
    Temat: Re: etat + działalność lub um. zlecenie
    Od: "robrok" <r...@w...pl>

    To zalezy od kowoty brutto przy umowie, bedzie placil zdrowotne + podatek
    dochodowy
    jezeli np 1000 to podatek 20 procent od brutto pomniejszonej o 20 % jako
    koszty uzyskania
    czyli
    1000-20%=800*20=160

    zdrowotne tutaj sa dwa pobrane i odliczone odliczone odlicza sie z podatku

    zdrowotne odliczone 1000*7,75=77,50
    zdrowotne pobrane 1000*8,75=87,50

    a wiec teraz tak
    podatek = 160-77,50=82,50
    zdrowotne=87,50

    Pracodawca wiec przy 1000 odprowadza 82,50+87,50=170

    Wiec do raczki dostajesz 1000-170=830

    Powinno byc ok jak sie gdzies w obliczeniach nie walnolem :)