PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop a umowa na czas określony

  • 1. Data: 2002-01-14 21:37:14
    Temat: Urlop a umowa na czas określony
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    Po rozwiązaniu poprzedniej umowy o pracę i miesięcznej
    przerwie (nie byłem nigdzie zatrudniony), zostałem przyjęty
    do pracy na czas określony (2 lata).
    Po jakim czasie i ile przysługuje mi dni urlopu?

    Przepracowałem już prawie 8 lat + studia.

    pozdry
    Ciah:o)

  • 2. Data: 2002-01-15 08:34:32
    Temat: Re: Urlop a umowa na czas określony
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "CIAho" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po jakim czasie i ile przysługuje mi dni urlopu?

    Od razu. Urlop przysługuje Ci proporcjonalnie do części roku
    przepracowanej u danego pracodawcy. Niepełny miesiąc zaokrągla się w
    górę, niepełne dni też w górę (z tym, że w roku nie możesz dostać więcej
    niż 100% urlopu). Jeżeli zaczynasz pracę np. od dzisiaj to w tym roku
    przysługuje Ci 26 dni urlopu.

    > Przepracowałem już prawie 8 lat + studia.

    Ważne jest tylko to, że przepracowałeś już w swoim życiu przynajmniej 1
    rok i nabyłeś prawo do pierwszego urlopu. Gdybyś jeszcze nie nabył prawa
    do pierwszego urlopu sytuacja wyglądałaby inaczej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 3. Data: 2002-01-15 17:30:42
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> se napisał(a)
    > Jeżeli zaczynasz pracę np. od dzisiaj to w tym roku
    > przysługuje Ci 26 dni urlopu.
    [...]
    > Ważne jest tylko to, że przepracowałeś już
    > w swoim życiu przynajmniej 1 rok
    > i nabyłeś prawo do pierwszego urlopu.

    THNX za dobre wieści! :))

    pozdry