PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2006-04-02 17:15:52
    Temat: Urlop
    Od: "Monika" <f...@p...fm>

    Witam serdecznie

    Mam problem i przedstawiono mi dwie wersje jego rozwiązania. Pracuję na 1/2
    etatu i tak naprawdę nie wiem ile mi przysługuje dni urlopu (na cały etat
    przysługiwałoby mi 26 dni). Obie wersje wyglądają następująco:
    1. Przysługuje mi 26 dni 4 godzinnych,
    2. Przysługuje mi tylko 13 dni (połowa wymiaru za 1/2 etatu).
    Pomóżcie, gdyż szef upiera się przy 13 dniach;-((
    Pozdrowienia i z góry dziękuję

  • 2. Data: 2006-04-02 17:16:25
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Monika" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Przysługuje mi tylko 13 dni (połowa wymiaru za 1/2 etatu).
    > Pomóżcie, gdyż szef upiera się przy 13 dniach;-((

    Teoretycznie masz 13 dni zgodnie z kodeksem.

  • 3. Data: 2006-04-02 18:22:24
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Monika" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie masz 13 dni zgodnie z kodeksem.

    Bardzo ciekawe...pracowałam w dwóch firmach państwowej i prywatnej w jednym
    i drugim przypadku na pół etatu.
    W pierwszej firmie codziennie 4 godziny-urlop 26 dni ( zapłata za urlop 4
    godziny dziennie)
    potem w drugiej firmie dwa dni po 8 godzin i jeden dzień 4 godziny-urlop 26
    dni ( zapłata za urlop jak 4 godziny dziennie)
    Czy coś w tym roku się aż tak zmieniło?
    TMK

  • 4. Data: 2006-04-02 18:36:20
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 26
    > dni ( zapłata za urlop jak 4 godziny dziennie)

    Kiedy pracowałeć?

  • 5. Data: 2006-04-02 19:29:15
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Monika" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Teoretycznie masz 13 dni zgodnie z kodeksem.

    Racja. Masz 13 dni urlop ale... liczonych po 8 godzin, czyli 104 godzin.
    Jeżeli pracujesz po 4h dziennie to będzie to dla ciebie 26 dni.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2006-04-02 19:38:52
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    i on, i ty macie rację :)

    pełen wymiar urlopu to 20 lub 26 dni po 8 godzin, czyli łącznie 160 lub 208
    godzin. podkreślam - dla pełnego etatu. czyli dla części etatu odpowiednio
    liczby te dzielimy, stąd dla wymiaru 26 dni masz 104 godziny urlopu, czyli
    jak pracujesz 5 dni w tygodniu po 4 godziny, to masz łącznie 26 dni
    4-godzinne. A licząc wg dni 8-godzinnych jest ich 13, stąd częściowa racja
    twojego pracodawcy :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---