PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!

  • 1. Data: 2006-04-02 11:57:49
    Temat: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!
    Od: "Przemek Kowalczyk" <p...@o...pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy
    Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z p...@o...pl

  • 2. Data: 2006-04-02 14:28:19
    Temat: Re: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-04-02 13:57:49 +0200, "Przemek Kowalczyk" <p...@o...pl> said:

    > Zarzšdzajšcy Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    > wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).
    > Jeœli posiadasz komputer i doœwiadczenie w œrodowisku Internetowym,
    > pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj
    > się z p...@o...pl

    Zróbcie mu coś, mi się dzisiaj nie chce...

    camel[OT]

  • 3. Data: 2006-04-02 16:08:23
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: camel [Sun, 2 Apr 2006 16:28:19 +0200]:

    > Zróbcie mu coś, mi się dzisiaj nie chce...

    Nie ma sprawy: http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 4. Data: 2006-04-04 10:27:10
    Od: WL <n...@m...com>