PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd do Cork, Irlandii

  • 1. Data: 2006-04-01 23:18:27
    Temat: Wyjazd do Cork, Irlandii
    Od: RaziL <r...@g...pl>

    Za miesiac lecec do pracy w miescie Cork. Czy ktos z szanownych
    grupowiczow moze mi powiedziec ja najtaniej tam doleciec i jakie ceny
    biletu w jedna strone ?

  • 2. Data: 2006-04-02 00:39:57
    Temat: Re: Wyjazd do Cork, Irlandii
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    RaziL wrote:

    > Za miesiac lecec do pracy w miescie Cork. Czy ktos z szanownych
    > grupowiczow moze mi powiedziec ja najtaniej tam doleciec i jakie ceny
    > biletu w jedna strone ?
    poszukaj najbliższe miasto do którego latają tanie linie (wizzair, skyeurope
    i inne, w zależności z ktorego miasta masz zamiar lecieć - zwykle na
    stronie danego lotniska masz odnośniki do stron przewoźników jacy z niego
    korzystają), potem na stronach uk znajdz połączenia z lotniska do Cork. I
    będzie to twoja pierwsza prawdziwa lekcja angielskiego :P
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---