PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2002-12-09 19:00:46
    Temat: Urlop
    Od: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>

    Dzien Dobry,
    Mam pytanie, od trzech miesiecy (od poczatku wrzesnia 2002) jestem
    zatrudniony na umowe o prace (dodam iz jest to moja piewrsza praca), umowe
    mam podpisana na czas okresnony do lipca 2003. Moje pytanie brzmi, kiedy
    bedzie mi sie nalezal jakis urlop i w jakim wymiarze?

    Z pozdrowiniami:

    Andrzej Wawrzyniak

  • 2. Data: 2002-12-10 07:45:25
    Temat: Re: Urlop
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    *Xyladecor* wrote:

> [...]
    > mam podpisana na czas okresnony do lipca 2003. Moje pytanie brzmi, kiedy
    > bedzie mi sie nalezal jakis urlop i w jakim wymiarze?

    Pierwszy urlop pracownik otrzymuje po 6 miesiącach
    pracy. To połowa należnego na cały rok, w
    zależnosci od ukończonej szkoły 9 lub 10 dni.

    Aleksandra

  • 3. Data: 2002-12-11 16:24:12
    Od: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>

    Użytkownik "Aleksandra" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    >Pierwszy urlop pracownik otrzymuje po 6 miesiącach
    >pracy. To połowa należnego na cały rok, w
    >zależnosci od ukończonej szkoły 9 lub 10 dni.

    Wielkie dzieki, ale mam jeszcze pytanko odnosnie ukonczonej szkoly, jak to
    sie liczy?

    Z gory Wielkie dzieki!

    Andrzej Wawrzyniak

  • 4. Data: 2002-12-13 13:37:26
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    *Xyladecor* wrote:

    > Wielkie dzieki, ale mam jeszcze pytanko odnosnie ukonczonej szkoly, jak to
    > sie liczy?

    8 LAT - WYŻSZA
    5 - technikum
    4 liceum