PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie- pytanie

  • 1. Data: 2003-01-13 13:15:57
    Temat: Umowa zlecenie- pytanie
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam wszystkich grupowiczów. Studiuję zaocznie i mam zamiar podjąć pracę na
    umowę zlecenie. I tu nasuwa mi się pytanie:
    Jak jest w przypadku takiej umowy z płatnościami ZUS? Do taj pory byłem
    zarajestrowany jako bezrobotny i to urząd płacił za mnie składki.
    Proszę o wyjaśnienie mi wątpliwości.

    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-13 20:27:29
    Temat: Re: Umowa zlecenie- pytanie
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Jak jest w przypadku takiej umowy z płatnościami ZUS? Do taj pory
    > byłem zarajestrowany jako bezrobotny i to urząd płacił za mnie

    Ja, jak podejmowałem prace na umowę-zlecenie, to firma kazała mi
    wypełnić druczek, w jakim pośredniaku jestem zarejestrowany, na tej
    poodstawie sami mnie zgłosili do wyrejestrowania. Firma też bez
    jakichkolwiek sugestii z mojej strony płaciła za mnie zus, zdrowotne,
    chorobowe...

    --
    Y.

  • 3. Data: 2003-01-14 19:24:27
    Od: s...@p...onet.pl

    O podjęciu pracy przez bezrobotnego, PUP ma obwiązek powiadomić pracodawca ale
    także podejmujący zatrudnienie. ZUS załatwi za Ciebie pracodawca. Z
    pozdrowieniami.