PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za siec

  • 1. Data: 2003-01-13 11:15:05
    Temat: Ile za siec
    Od: l...@p...onet.pl

    czesc
    Z kolega bedziemy instalowac siec komputerowa na skretce, 2 pokoje obok
    siebie plus poddasze (ciagniecie kabla przez dwa pietra - 1 komp) w sumie
    100 m kabla (6 komputerow) + instalacja kart w komputerach , korytek +
    konfiguracja linuxa do neostrady.
    Miasto Poznan.
    Ile mozna zadac za sama robocizne bez kart, kabli i koryt.?
    dzieki za odp
    mec

  • 2. Data: 2003-01-13 12:51:23
    Temat: Re: Ile za siec
    Od: "barlog" <w...@w...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konfiguracja linuxa do neostrady.
    > Miasto Poznan.
    > Ile mozna zadac za sama robocizne bez kart, kabli i koryt.?

    Firmy biora ok 4 zl za podciagniecie 1 kabla.
    Wiec przelicz sobie.

  • 3. Data: 2003-01-13 22:31:30
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > Firmy biora ok 4 zl za podciagniecie 1 kabla.
    > Wiec przelicz sobie.

    Watpie
    Jak mialby ktos za 4 zl ciagnac kabel, wiercic dziury, klasc korytko,
    zlaozyc karty sieciowe, zarobic, kable i skonfigurowac wszystko to chyba
    raczej by mu sie nie chcialo. Mysle ze ok.300 zl byloby OK
    Pozdrawiam
    Domin

  • 4. Data: 2003-01-14 00:17:59
    Od: "T.F." <t...@m...org>

    <l...@p...onet.pl> ...

> [...]
    > konfiguracja linuxa do neostrady.
    > Miasto Poznan.
    > Ile mozna zadac za sama robocizne bez kart, kabli i koryt.?

    W Wawie to jest 150 zl za punkt.
    (wliczone: robocizna+kabel+gniazda+korytka)
    Do tego trzeba doliczyc te karty (+instal+konf.) i konf. linuksa,
    (80+vat za roboczogodzine)

    --
    T.F.

  • 5. Data: 2003-01-14 09:20:27
    Temat: Odp: Ile za siec
    Od: "Soft Studio" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Domin <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avven0$6o9$...@n...tpi.pl...

    Myślę, że chodzi raczej o 4 zł za metr kabla,
    podobne ceny chodzą u nas (połud.wielkopolska)

  • 6. Data: 2003-01-14 10:20:17
    Od: wer <w...@w...pl>

    l...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > konfiguracja linuxa do neostrady.
    > Miasto Poznan.
    > Ile mozna zadac za sama robocizne bez kart, kabli i koryt.?

    Z materialami jest okolo 500 zl za gniazdko, bez kart sieciowych. Czyli
    6x600 - materialy, konfiguracja linuxa jakies 300 zl.

    wer

  • 7. Data: 2003-01-16 14:33:58
    Od: "barlog" <w...@w...pl>

    Chodzilo mi o 4 zl za 1 metr kabla.