PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sprzedaż w salonie to sprz. bezpośrednia??

  • 1. Data: 2003-01-13 13:57:36
    Temat: czy sprzedaż w salonie to sprz. bezpośrednia??
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Chodzi mi o to, iż wielu pracodawców w handlu wymaga od przyszłego
    pracownika doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej.
    Ja takiego doświadczenia nie posiadam, ale nie wiem czy jeśli zostanę
    zatrudniony na stanowisku sprzedawcy (telefonów komórkowych) w salonie, to
    czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca biznesowy GSM) bede
    mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako sprzedażą bezpośrednią.

    -------za odpowiedź na moje pytanie z góry bardzo dziękuję--------

    pozdrawiam TomS

  • 2. Data: 2003-01-13 15:44:23
    Temat: Re: czy sprzedaż w salonie to sprz. bezpośrednia??
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:avum85$1hf$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca biznesowy GSM) bede
    > mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako sprzedażą bezpośrednią.

    Nie wiem, czy jest sie czym chwalić, gdyz ja rozumiem sprzedaż bezpośrednia jako
    chodzenie z
    towarem/usługą po ulicach/firmach/domach.

    mer

  • 3. Data: 2003-01-25 14:35:24
    Od: "WAM" <w...@w...pl>

    "mer" napisał

    > Nie wiem, czy jest sie czym chwalić, gdyz ja rozumiem sprzedaż
    bezpośrednia jako chodzenie z
    > towarem/usługą po ulicach/firmach/domach.
    co nie jest rzecza prosta, a jesli przyszly pracodawca potrzebuje
    doswiadczenia _w tym zakresie_ (a tego dotyczylo pytanie)
    to jest to jak najbardziej bardzo dobre doswiadczenie
    - ciezki kawalek chleba.

    WAM