PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sprzedaż w salonie to sprzedaż bezpośrednia??

  • 1. Data: 2003-01-13 12:49:40
    Temat: czy sprzedaż w salonie to sprzedaż bezpośrednia??
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Chodzi mi o to, iż wielu pracodawców w handlu wymaga od przyszłego
    pracownika doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej.
    Ja takiego doświadczenia nie posiadam, ale nie wiem czy jeśli zostanę
    zatrudniony na stanowisku sprzedawcy (telefonów komórkowych) w salonie, to
    czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca biznesowy GSM) bede
    mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako sprzedażą bezpośrednią.

    -------za odpowiedź na moje pytanie z góry bardzo dziękuję--------

    pozdrawiam TomS

  • 2. Data: 2003-01-13 19:32:41
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Tomek! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > salonie, to czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca
    > biznesowy GSM) bede mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako

    IMO oczywiscie, ze tak. Przeciez masz bezposredni kontakt z klintem, musisz
    go do czegos przekonac, itp. Ale z drugiej strony sprzedaz bezposrednia
    kojarzy mi sie z akwizycja, a tam nie masz klienta, ktory przychodzi
    dobrowolnie do sklepu/salonu i wie, ze chce cos kupic, a ty masz np. go
    tylo odpowiednio ukierunkowac. Ale wspomniec o czyms takim mozna, jak
    najbardziej.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2003-01-14 00:31:33
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca biznesowy GSM) bede
    > mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako sprzedażą bezpośrednią.

    Ostrzezenie --> post od nieprofesjonalisty.

    Sprzedaz bezposrednie inaczej nagabywanie ewentualnych
    niezainteresowanych klientow do zakupu nieinteresujacego ich towaru.

    Przesadzilem? ;)

    Ale osobiscie bym sie praca z klientami tez pochwalil.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-14 08:20:02
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    ______________
    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy podczas szukania przyszłej pracy (np. jako doradca biznesowy GSM) bede
    > mógł pochwalić się tym doświadczeniem jako sprzedażą bezpośrednią.

    Ja kiedys sie rowniez dowiadywalam o prace w salonie GSM. Okazalo sie ze nie
    jest to praca na godziny, ale prowizja od sprzedanego telefonu , czyli
    akwizycja.

    Pozdrawiam
    Ania

  • 5. Data: 2003-01-14 08:58:58
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avv48n$kla$...@n...tpi.pl...
    > Heya Tomek! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > IMO oczywiscie, ze tak. Przeciez masz bezposredni kontakt z klintem,
    musisz
    > go do czegos przekonac, itp.

    A kiedy podczas sprzedaży nie masz kontaktu z klientem i nie musisz go do
    czegoś przekonać? Zawsze masz bezpośredni kontakt z klientem.No chyba, że
    jesteś automatem na monety sprzedającym kawę lub ciasteczka.

    > Ale z drugiej strony sprzedaz bezposrednia
    > kojarzy mi sie z akwizycja,...

    Tutaj się zgadzam.

    Rafał

  • 6. Data: 2003-01-14 09:11:54
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > klientem.No chyba, że
    > jesteś automatem na monety sprzedającym kawę lub ciasteczka.

    Np. prowadzac sklep internetowy, lub sprzedaz za pomoca
    katalogow:) A pod pojeciem bezposredniej pracodawcy
    rzeczywiscie z reguly rozumieja bezposrednie kontakty
    handlowe, zarowno z salonach sprzedazy jak i te ktore
    polegaja na zdobywaniu nowych klientow.