PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo - PYTANIE

  • 1. Data: 2004-08-26 10:08:13
    Temat: Umowa o dzielo - PYTANIE
    Od: "dud" <f...@N...gazeta.pl>

    Wykonuje baze danych i panel do administracji w php. To moja pierwsza umowa.
    Mam w umowie taki paragraf:

    "Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa
    majątkowe do dzieła oraz prawo do dowolnego wykorzystywania go w całości i we
    fragmentach. Przeniesienie następuje w momencie przejęcia dzieła przez
    Zamawiającego."

    Czy wszystko jest ok?

    PS na co SZCZEGOLNIE zwracac umowe podpisujac?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-08-26 16:02:30
    Temat: Re: Umowa o dzielo - PYTANIE
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Thu, 26 Aug 2004 10:08:13 +0000, dud wrote:

> [...]
    > fragmentach. Przeniesienie następuje w momencie przejęcia dzieła przez

    Lepiej wunegocjuj że nie w momencie przejęcia dzieła, a w momencie
    uregulowania przez zamawiającego wszelkich należności.

    > PS na co SZCZEGOLNIE zwracac umowe podpisujac?

    Na całość umowy :), a szczególnie na:
    1. Warunki odbioru.
    2. Terminy płatności.

    Rygel

  • 3. Data: 2004-08-26 18:41:55
    Od: "Madzia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "dud" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zamawiającego."
    >
    > Czy wszystko jest ok?
    >
    > PS na co SZCZEGOLNIE zwracac umowe podpisujac?

    Wprawdzie masz przenieść prawa autorskie, ale nigdzie nie pisze, że za
    darmo.
    Dołącz dodatkowy rachunak za przeniesienie praw autoskich.

    --
    pozdrawiam
    Schwester