PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenia

  • 1. Data: 2003-06-14 19:24:34
    Temat: Ubezpieczenia
    Od: "Dariusz" <w...@w...pl>

    Od jakiegoś czasu poszukuję kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Czy
    ktoś wie dlaczego nie ma chętnych?

    Darek

  • 2. Data: 2003-06-14 20:17:03
    Temat: Re: Ubezpieczenia
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dariusz napisał:

    > Od jakiegoś czasu poszukuję kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Czy
    > ktoś wie dlaczego nie ma chętnych?

    Jak dla mnie to robota gorsza od grzebania w śmietniku. Przynajmniej
    jako śmieciarz zachowałbym trochę godności. ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2003-06-14 20:46:37
    Od: "tele" <d...@w...pl>

    Ludzie nie mają kasy i jest to obecnie interes mało dochodowy w stosunku do
    ponoszonych nakładów czasowych i finansowych. Poza tym nie każdy ma
    predyspozycje do ciągłego napraszania się i nagabywania. Ludzom agent
    kojarzy się z domokrążcą. A kto ich lubi?

  • 4. Data: 2003-06-14 22:40:00
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Dariusz wrote:
    > Od jakiegoś czasu poszukuję kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Czy
    > ktoś wie dlaczego nie ma chętnych?

    Ludzie chca miec troche stabilnosci. Wola zarabiac 600 zl miesiecznie
    niz miec zlote gory, ktore nie wiadomo gdzie sa. Slyszalem o agentach,
    ktorzy od 4 miesiecy nie moga znalezc nikogo. Traca energie i czas.
    Zreszta coraz mniej osob jest chetnych na system prowizyjny. Nawet mimo
    takiego bezrobocia, a moze wlasnie dlatego? Dla mnie osobiscie tego typu
    praca jest wykorzystywaniem ludzi przez "pracodawce". Pracodawca ponosi
    te same koszty zatrudnienia (no prawie, poza sprawami administracyjnymi)
    czy zatrudnia 10 osob czy 10.000 w ten sposob.

    wer

  • 5. Data: 2003-06-14 22:53:51
    Od: "Katarzyna Sokół" <n...@w...pl>

    Darku, tak jak już moi poprzednicy pisali: sytuacja w Polsce jest taka że
    trudno kogoś ubezpieczyć, ludzie nie mają pieniążków. A te obowiązkowe
    ubezpieczenia (OC) to mają już stałych agentów no i nie chcą zmieniać
    towarzystwa bo im się to kompletnie nie opłaca.
    Poza tym w 99% towarzystw ubezpieczeniowych trzeba założyć sowją działalność
    gospodarczą. Płacisz grubą kase za ZUS a klientów bark... no i jeszcze ( z
    tego co się orientuje) często prowizje dostaję się z opóźnieniem.
    Także nie dziw się że nie możesz znaleźć. Kilkanaście lat temu był wielki
    bum i wtedy jak najbardziej można było troche zarobić, jednak czasy się
    zmieniły. Zapewne jesteś już unit managerem który ma własny "pakiet
    klientów" a nowi muszą szukac.

    Mimo wszystkożycze szczęscia w poszukiwaniach

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 6. Data: 2003-06-15 11:57:45
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Flyer napisał:

    > Jak dla mnie to robota gorsza od grzebania w śmietniku. Przynajmniej
    > jako śmieciarz zachowałbym trochę godności. ;)

    A w trochę innym tonie. Czytając tę grupę, nabyłem trochę wiadomości na
    temat tej super pracy - z grubsza, obecnie polega ona na tym, że
    zatrudnia się nowego człowieka, każe mu się wypisywać 100 znajomych i w
    sumie może sobie już pójść - to tak jak w kawale o przyjęciu sekretarki
    - to sami sobie dymajcie własnych znajomych. ;)

    Flyer

  • 7. Data: 2003-06-15 20:44:43
    Od: "Luk@s" <n...@o...pl>

> [...]
    > sumie może sobie już pójść - to tak jak w kawale o przyjęciu sekretarki
    > - to sami sobie dymajcie własnych znajomych. ;)

    Masz tutaj rację. Gdzies 2 lata temu wysłałem aplikację do jednej firm na
    stanowisko Dyrektora Agencji.
    Oczywiśćie przeszedłem rekrutacje bardzo pozytywnie i zaproszono mnie na
    szkolenie.
    i nawet stałą pensje proponowali . Później okazało się , że to tylko
    zaliczka , którą się spłaca prowizjami.
    Next:
    lista 100 frajerów
    nagle okazało się , że musze jeszcze podpisać kilka umów
    Next
    lista potencjalnych agentów do werbunku

    i najciekawsze, że przygotowali dla mnie 3 wizytówki ( agenta, kierownika i
    dyrektora)

    nie podpisałem ostatecznie umowy
    z jednego powodu - nie można sprzedawać marzeń własnym znajomym