PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenia › Re: Ubezpieczenia
    From: wer <w...@w...tnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ubezpieczenia
    Date: Sun, 15 Jun 2003 00:40:00 +0200

    Dariusz wrote:
    > Od jakiegoś czasu poszukuję kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Czy
    > ktoś wie dlaczego nie ma chętnych?

    Ludzie chca miec troche stabilnosci. Wola zarabiac 600 zl miesiecznie
    niz miec zlote gory, ktore nie wiadomo gdzie sa. Slyszalem o agentach,
    ktorzy od 4 miesiecy nie moga znalezc nikogo. Traca energie i czas.
    Zreszta coraz mniej osob jest chetnych na system prowizyjny. Nawet mimo
    takiego bezrobocia, a moze wlasnie dlatego? Dla mnie osobiscie tego typu
    praca jest wykorzystywaniem ludzi przez "pracodawce". Pracodawca ponosi
    te same koszty zatrudnienia (no prawie, poza sprawami administracyjnymi)
    czy zatrudnia 10 osob czy 10.000 w ten sposob.

    wer