PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    From: NovemberR <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    Date: Tue, 06 Jun 2006 21:55:02 +0200

    Jackare napisał(a):
    > Prowadz? aktualnie rekrutacj?. Og?oszenia posz?y na grupy dyskusyjne i
    > portale internetowe.
    > Sposób nadsy?ania zg?osze? jest tragiczny.
    >
    > W polu nadawca czesto widz? teksty w stylu:
    > pryszczyk77@co?.tam.pl
    > fernandez@.....
    > fajna_laska@....
    > gruby@...

    hahahaha nie no zenada ...
    moze ludzie nie potrafia zalozyc sobie maila typu
    I...@c...tam.pl, ja tego nie rozumiem ... to chyba nie jest
    problem !!!
    popieram Ciebie w calosci

    > Sposób opisywania za??czników z aplikacjami jest tragiczny.
    > Zazwyczaj ludzie my?l?c ?e sa jedyni na ?wiecie i opisuj? za??czniki w
    > sposób:
    > cv.doc i lm.doc

    Ja zawsze nazywam tego typu pliki imieniem i nazwiskiem, i do tego
    pdf-ka nie doc ;]
    chyba kolejny problem dla ludzi ...

    > Listy motywacyjne - sztampa i masówka. Niektórym nawet nie chce si? zmieniae
    > nazwy stanowiska lub innych "?ladów przesz?o?ci" w tre?ci listu.

    lol, pierwsze moje Cv i LM byly pisane ze wzorow , zero odpowiedzi, jak
    sie przylozylem i zdobylem doswiadczenie pisanie dokumentow
    aplikacyjnych , zaczely sie odzywac firmy ;] (aczkolwiek dalej szukam
    pracy, cieko ma absolwent ;] z tym ze kilka rozmow przede mna :))

> [...]
    > - znieczulica i ogólny nihilizm?
    >
    > PS.
    > Firmy szkoleniowe maj? przed sob? WIELKIE ?NIWA na polu kursów
    > autoprezentacji i automarketingu (nie myliae z umiej?tno?ciami sprzedawców
    > samochodów). Startujcie z ofert? bo kto pierwszy ten lepszy...
    >
    > Jest to moja która? tam z kolei, nie wiem czterdziesta, pieaedziesi?ta
    > rekrutacja. Kiedy? by?o lepiej. Nie mam nawet ochoty spotykac si? i
    > rozmawiaae z osobami, których aplikacje przywodz? na my?l w pierwszej
    > kolejno?ci s?owo "flejtuch".
    > Ale có? - zrobi? to ja biedny :)..........

    oj to juz lekka obraza Polakow ...

    zacytowalbym Twoj post na grupie o motocyklach o dupczeniu, mile to nie
    bylo ;]ale mimo wszystko troche wesole ;]

    Kazdy nauczy sie kiedys autoprezentacji, moze te osoby wysylaly pierwszy
    raz swoja apliakcje (lepiej by tak bylo)a moze nie , jak nie to ...

    Za duzo serwisow z wzorcami CV i LM, ludzie kopiuja ...

    Pozdrawiam
    NovemberR