PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-06 19:31:33
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e64ald$gmq$1@news.interia.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Prowadzę aktualnie rekrutację. Ogłoszenia poszły na grupy dyskusyjne i
    > portale internetowe.
    > Sposób nadsyłania zgłoszeń jest tragiczny.
    Może Cię to zdziwi, ale ja to rozumiem i jestem skłonny przyznać rację.
    Ogólny dzisiejszy poziom erudycji (sądząc choćby po grupach news, nie mówiąc
    o wszelkiej maści forach dyskusyjnych) jest zatrważający. Nie chodzi tu
    tylko o "technikalia", jak ortografia, interpunkcja czy zwykłe literówki,
    ale o zasób słownictwa, umiejętnośc formułowania zdań, logikę, słowem to -
    co świadczy o poziomie oczytania, porządku i logice stylistyki,
    elastyczności języka. Co gorsza dostrzegam (również na własnym przykładzie),
    że to niechlujstwo zwyczajnie wygrywa, chyba na skutek swej przytłaczającej
    masowości. Nie jestem fanem Miodka, niemniej przyznam Ci rację w
    twierdzeniu, że wypowiedź (również pisemna), jest rodzajem wizytówki.
    Prędzej zaakceptuję incydentalne wulgaryzmy, niż bezmyślny bełkot.
    Narodem młotów się stajem?

    Jotte