PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-06 21:54:02
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Rep" <r...@T...onetMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:e64hss$kl2$1@news.dialog.net.pl...

    > kazdy myslacy zaklada ze po drugiej stronie ktos umie uzyc opcji dyskowej
    > "zmien nazwe pliku".

    HAHAHAHAHA!!! Tak, rekrutujacy powinien caly dzien zmieniac nazwy plikow we
    wszystkich nadchodzacych aplikacjach, dodatkowo powinien powyrzucac zbedne
    rzeczy z CV, zmienic jego uklad na bardziej przejrzysty, sformatowac
    czcionke, dodac torche slow kluczowych, usunac bledy z LM i na koniec
    zapytac sam siebie czy to juz dobra aplikacja i moze ja przyjac, czy tez
    moze jeszcze cos poprawic? I tak kazdemu z osobna.