PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-06 20:10:19
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@b...pl

    > I co Ci to przeszkadza?

    Po pierwsze, jest nieprofesjonalne - wysyłając jakiegokolwiek maila w
    sytuacji oficjalnej należy mieć w polu "From" imię i nazwisko. Po drugie,
    utrudnia pracę - czasem trzeba takiego maila odgrzebać ponownie i wtedy nie
    chce mi się zastanawiać, czy Jan Kowalski w polu "From" miał po prostu maila,
    bo mu się nie chciało nic wpisać, przeważnie maila w stylu
    l...@w...pl, czy też wpisał tam sobie jakąś kulerską xywkę
    typu "Xuxarix", względnie, dla niepoznaki, wysyła z konta żony, która, dla
    utrudnienia, nazywa się Józefa Nowak. I po trzecie, mam do czynienia z
    ludźmi, dla których mail jest jednym z najważniejszych narzędzi pracy - jeśli
    dalej mają skrzynkę na darmowym serwerze, to jest duża szansa, że nigdy
    niczego poważnego w też branży nie robili, bo gdyby tak było, to już dawno
    ktoś by im powiedział "man, get a real provider".

    --
    JoP