PracaGrupypl.praca.dyskusje › TimeTrex - prośba o opinie

  • 1. Data: 2007-06-03 18:07:41
    Temat: TimeTrex - prośba o opinie
    Od: Any User <t...@t...pl>

    Czy ktoś na tej grupie korzysta w dowolny sposób z oprogramowania do
    kontroli czasu pracy TimeTrex?

    Jeśli tak, to bardzo proszę o opinie - zarówno merytoryczne, jak i
    techniczne. Z góry dziękuję.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 2. Data: 2007-06-03 19:51:20
    Temat: Re: TimeTrex - prośba o opinie
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Any User napisał(a):
    > Czy ktoś na tej grupie korzysta w dowolny sposób z oprogramowania do
    > kontroli czasu pracy TimeTrex?
    >
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o opinie - zarówno merytoryczne, jak i
    > techniczne. Z góry dziękuję.
    Z pewnością otrzymasz tysiące opinii - zwłaszcza od tych, którzy znają
    Twoje podejście do traktowania pracowników (brać za mordę,
    nieefektywnych zwalniać, kij to najlepszy motywator kontrola kontrola i
    jeszcze raz kontrola etc.)

    No i ostatni popis - "daj lekarzowi w łapę".

    Wytrwałości w oczekiwaniu na pomoc życzy
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-06-04 05:48:31
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maciek Sobczyk pisze:

    > Z pewnością otrzymasz tysiące opinii - zwłaszcza od tych, którzy znają
    > Twoje podejście do traktowania pracowników

    Jak dostani "tysiące" opinii to ja wyjeżdżam i nie wracam, z tego kraju,
    chociaż nigdy tego nie planowałem i nie chciałem. Ale cóż poradzić.

  • 4. Data: 2007-06-04 06:19:57
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-06-04 07:48, taki ktos jak Tomek napisac raczyl:

    Eeee tam... trolla tylko karmicie ;-)

    Pozdr.
    Waldek