PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może mi ktoś poradzi ...

  • 1. Data: 2007-06-03 09:35:46
    Temat: Może mi ktoś poradzi ...
    Od: "Alex" <k...@i...pl>

    Witam
    opiszę krótko problem może ktoś coś mi poradzi w tym kierunku
    mam prawo jazdy kat CE i uprawnienia na koparkę
    nie mogę zdobyć pracy w zawodzie ponieważ lekarz okulista odmawia podpisania
    badań
    (po wojsku nie widzę ostro na jedno oko )
    koszt operacji to 10 tyś. na którą nie stać mnie poprostu tak od ręki
    czy istnieje jakaś instytucja do której mógłbym zwrócic sie o pomoc w
    refundacji operacji ?
    pozdrawiam !!!

  • 2. Data: 2007-06-03 09:37:32
    Temat: Re: Może mi ktoś poradzi ...
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > koszt operacji to 10 tyś. na którą nie stać mnie poprostu tak od ręki
    > czy istnieje jakaś instytucja do której mógłbym zwrócic sie o pomoc w

    A jakbyś tak poszedł do innego lekarza, względnie zastosował inne
    argumenty motywujące do podpisania pozytywnej opinii?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-06-03 10:33:07
    Od: "Alex" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jakbyś tak poszedł do innego lekarza, względnie zastosował inne
    > argumenty motywujące do podpisania pozytywnej opinii?

    Nie da rady odwiedziłem kilku w okolicy i jedyna odpowiedz to :
    pan może sobie prywatnie jeżdzić czym chce ale nie zawodowo :-(

  • 4. Data: 2007-06-03 10:42:24
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Nie da rady odwiedziłem kilku w okolicy i jedyna odpowiedz to :
    > pan może sobie prywatnie jeżdzić czym chce ale nie zawodowo :-(

    W czy stosowałeś argumenty motywujące (kwiatki i te "mocniejsze") ?

  • 5. Data: 2007-06-03 10:45:38
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Any User napisał(a):

    > A jakbyś tak poszedł do innego lekarza, względnie zastosował inne
    > argumenty motywujące do podpisania pozytywnej opinii?

    A za jakis czas zobaczymy news "niedowidzacy kierowca sprawca
    smiertelnego wypadku". Obecnie lekarze dosc ostroznie wydaja pozytywna
    opinie, gdyz moga miec spore problemy, jesli kierowca, ktorego dopuscil
    do zawodu spowoduje wypadek przez swoja wade wzroku.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru

    Rowery Na Poziomie

  • 6. Data: 2007-06-03 13:41:13
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Alex pisze:
    > (po wojsku nie widzę ostro na jedno oko )

    zwrócić się do wojska po odszkodowanie - zadość uczynienie

    > koszt operacji to 10 tyś. na którą nie stać mnie poprostu tak od ręki
    > czy istnieje jakaś instytucja do której mógłbym zwrócic sie o pomoc w
    > refundacji operacji ?

    Wziąć kredyt, bądź dogadać się z pracodawcą że on ci udzieli pożyczki
    którą odpracujesz ale z tym należy uważać

  • 7. Data: 2007-06-03 13:42:55
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Any User pisze:

    > W czy stosowałeś argumenty motywujące (kwiatki i te "mocniejsze") ?

    Z takimi jak ty to ten kraj nigdy nie będzie normalny.

  • 8. Data: 2007-06-03 14:23:03
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Z takimi jak ty to ten kraj nigdy nie będzie normalny.

    Czy mógłbyś nieco rozwinąć?

  • 9. Data: 2007-06-03 14:32:21
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Any User napisał(a):

    > Czy mógłbyś nieco rozwinąć?

    Jak sam w swoich wczesniejszych postach zauwazyles - pieniadze motywuja.
    Czyli sugerujesz zmotywanie lekarza za pomoca lapowki.

  • 10. Data: 2007-06-03 14:35:46
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Jak sam w swoich wczesniejszych postach zauwazyles - pieniadze motywuja.
    > Czyli sugerujesz zmotywanie lekarza za pomoca lapowki.

    Sugeruję rozwiązanie problemu osoby, która jest bezrobotna i nie może
    znaleźć pracy przez widzimisię lekarza. Nie można tego zrobić przez
    poprawienie idiotycznego prawa, które osobom pracującym na etatach
    uniemożliwia wiele różnych rzeczy, więc należy to zrobić doraźnie.