PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest: failed › Re: Test: failed
  • Data: 2007-01-24 07:36:36
    Temat: Re: Test: failed
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:
    > a skadze ta informacja, ze licencja jest wylacznie w jezyku angielskim?
    > Widziales licencje softu na uczelni? Ja jedynie zacytowalem
    > angielskojezyczna wersje ze strony MS.
    Na uczelni nie przedstawiano nam zadnej licencji.
    Calosc przebiegala tak: wysylalo sie meila na okreslony adres (warunek -
    mail musial wyjsc z domeny uczelni) z imieniem, nazwiskiem, kierunkiem
    studiow i numerem indeksu - w odpowiedzi dostawalo sie maila z
    informacja jak nalezy zalogowac sie na strone msdnaa. I tyle. Sciagajac
    soft ze strony msdnaa klikam ze zgadzam sie z ich licencja - ale na
    dobra sprawe wszystko jest po angielsku a w polsce angielski nie jest
    jezykiem urzedowym :) No ale to takie dywagacje, zbaczajace z tematu.
    > daje 'kreska-kreska-spacja'. Jesli jest inaczej, musi Google wycial :(
    No niestety moj thunderbird gubi sie na Twoich postach :/
    --
    badzio