PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest: failed › Re: Test: failed
  • Data: 2007-01-24 08:49:03
    Temat: Re: Test: failed
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 08:36, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:> a skadze ta
    informacja, ze licencja jest wylacznie w jezyku angielskim?
    licencji.

    > Calosc przebiegala tak: wysylalo sie meila na okreslony adres (warunek -
    > mail musial wyjsc z domeny uczelni) z imieniem, nazwiskiem, kierunkiem
    > studiow i numerem indeksu - w odpowiedzi dostawalo sie maila z
    > informacja jak nalezy zalogowac sie na strone msdnaa. I tyle. Sciagajac
    > soft ze strony msdnaa klikam ze zgadzam sie z ich licencja - ale na
    > dobra sprawe wszystko jest po angielsku a w polsce angielski nie jest
    > jezykiem urzedowym :) No ale to takie dywagacje, zbaczajace z tematu.>>

    nie jestem prawnikiem, wiec nie wiem jak to wyglada ze strony prawnej,
    ale sadze, ze skoro sam zainicjowales zawarcie umowy, to zapoznales sie
    z jej warunkami (bo miales taka mozliwosc) i jest ona obowiazujaca.
    Ignorantia iuris nocet.

    odn maila - zapewne mial stopke informujaca o regulaminie, zasadach lub
    tp.
    odn ang - nie wiem, jak prawo unijne reguluje kwestie waznosci umow
    sporzadzonym w jezyku oficjalnym Unii, a przypominam, ze prawo unijne
    ma prymat nad krajowym.

    --

    Pozdrawiam,

    glos