PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest: failed › Re: Test: failed
  • Data: 2007-01-23 15:17:00
    Temat: Re: Test: failed
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy przypadkiem licencja akademicka MS nie zabrania wykorzystywania tak
    > licencjonowanych produktow w celach komercyjnych?
    Pewnie zabrania. Niewykorzytywalem nigdy do takcih celow to nie wiem.
    Ale co do meritum - sam program zostal nabyty w sposob legalny. To ze
    uzywasz go niezgodnie z wola producenta - M$ moze zawsze wystapic na
    drodze sadowej. Temat wielokrotnie poruszany na pl.soc.prawo, brak
    jednoznacznych opinii w tym temacie.
    --
    badzio