PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna

  • 11. Data: 2003-06-07 09:52:27
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Spiderman" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wydaje mi się wporzadku to ze zwolnili Twoja mame dwa lata przed
    > emerytura, nie wiem jak to nazwac ale kurestwo to malo powiedziane.

    jasne. jak pracodawca zwalnia na 2 lata przed emerytura pracownika to
    kurestwo. jak pracownik chce z tygodnia na tydzien za porozumieniem
    stron zmienic prace, bo znalazl lepsza - a pracodawca sie nie zgadza
    (musi w koncu znalezc kogos na jego miejsce i go przyuczyc) - to tez
    kurestwo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 12. Data: 2003-06-07 16:19:44
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Nie wydaje mi się wporzadku to ze zwolnili Twoja mame dwa lata przed
    > emerytura, nie wiem jak to nazwac ale kurestwo to malo powiedziane.

    Kurestwo swoją drogą, ale przede wszystkim naruszenie prawa: KP art. 39,
    krótko mówiąc - sąd pracy.

    Pozdrawiam
    Jarek