PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 9 Oct 2003 17:05:58 +0200

    Dnia 2003-10-09 16:51:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Marsiuu* skreślił te oto słowa:

    > Przepraszam.
    > Nie sadzisz ze przypominanie w stylu "czy Ty pamietasz, ze to Ty szukasz
    > pracy, a nie ludzie, ktorzy czytaja Twoje CV?" jest takze nie na miejscu? -
    > mysle ze obie strony tych rozgrywek powinny zachowywac pokore i nie ma
    > potrzeby o podkreslaniu, kto akurat w danej sytuacji jest w lepszej pozycji.

    Jestes przewrazliwony, zacytowane stwierdzenie mialo Ci uzmyslowic, ze jak
    kilka osob bedacych po przeciwnej stronei barykady pisze Ci, ze ZIP jest
    zły to nalezy to potraktowac jak aksjomat niemalże. Jesli Ty uparcie
    twierdzisz, ze jest dobry i zlosliwie proponujesz skonfigurowanie komputera
    to znaczy, ze zapomniales, ze Twoje CV ma podpasowac HRowcom, ono na pewno
    swojego kompa konfigurowac dla pana X nie beda.
    Jak za 10 - 15 lat bedziesz wybitnym specjalista w swojej dziedzinie to
    wtedy taki gUpi HRowiec sam wejdzie pod stol, zaszczeka i pozwoli Ci zlozyc
    CV w takiej formie w jakiej sobie wymarzysz, a potem bedzie stawac na
    głowie, zeby to odczytac.
    Na razie to Ty szukasz pracy, a nie pracodawcy Ciebie. Takie sa realia.

    > Malo wiem, albo sprawiam takie wrazenie ;-), a pracy szukam dlatego bo sie
    > sam zwolnilem ;-) - znudzila mnie operatorka :-(

    Kolejny hint - sprawianie odpowiedniego wrazenia na rozmowie
    kwalifikacyjnej jest bardzo wazne.

    > przepraszam za ta kadrowa - wiem ze HRowcy nie lubia tego okreslenia - to
    > bylo w przyplywie emocji z wrodzonej zlosliwosci ;-) - mam nadzieje ze mi
    > wybaczysz :-)

    Wiesz, jakbym byla kadrowa, i lubila swoja prace to nie mialabym nic
    przeciw temu okresleniu. Ja Cie jedynie wyprowadzilam z bledu.
    Nad emocjami lepiej panowac.
    I od wybaczania to ja nie jestem... milosierna oraz wszechmogaca tez nie.

    > ale w tym przypadku nie chodzilo o zdobywanie pracy, tylko o konsultacje z w
    > miare jak najszerszym gronem :-D

    Prosisz o te konsultacje na grupie, ktora sporo HRowców czyta... miej to na
    uwadze.

    > a informacje na temat osob odpowiedzialnych za zatrudnianie jak najbardziej
    > potrafie zdobywac - BTW wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Izo ;-)

    Fajnie, wiemy ze wiesz co to ICQ, ale jeden dzien Ci gdzies umknal - nie
    mam dzis urodzin :)

    > To ze nikt czegos nie zabrania, nie oznacza, ze mozesz to bezkarnie robic
    > ;-) - jesli chcesz to dalej mozesz korzystac ze swojej POWER POSITION jaka
    > ci daje stanowisko, ktore pozwala ci na dokonywanie wyboru czy ktos bedzie
    > pracowal czy nie, ale czy kozystajac z tego w nieodpowiedni sposob -
    > chelpiac sie tym, bedziesz czula sie dobrze?

    Ani moj przelozony, ani klienci nie maja mi nic do zarzucenia. Widac
    wykorzystuje swwoje stanowisko i wiedze w odpowiedni sposob, i naprawde
    bardzo mi z tym dobrze :)

    > nie obawiam sie rozmowy z toba :-), poza tym ciesze sie, ze masz pamiec do
    > nazwisk i twarzy - nie bez przemyslenia w CV przedstawionym Wam podalem
    > prawdziwe nazwisko i fotografie ;-) Kiedys slyszalem zdanie na temat
    > reklamy, ktore mysle, ze ma i zastosowanie w tym przypadku - nie wazne jak
    > sie mowi o reklamie - wazne zeby sie o niej mowilo ;-) No i zaraz sie na
    > mnie rzuca ;-) - nie oznacza to, ze nie dbam o to, zeby mowilo sie o mnie
    > jak najlepiej ;-)

    Nie chce byc złym prorokiem, ale jakbym szukała pracy to takiej reklamy jak
    w tym watku bym sobie nie zrobila.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154