PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 18:23:42
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: Łukasz Matuszewski <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Widzę że Twoje CV zrobiło niezłe zamieszanie na grupie ;)
    Dorzucę więc trochę od siebie (bynajmniej nie w celu wywołania zamieszania).

    Po pierwsze:
    Szczerze polecam zmianę formatu na PDF (chyba że chcesz wysłać
    CV tylko do Microsoftu). Ja używam OpenOffice i Twoje CV wygląda
    w nim raczej kiepsko...
    Po drugie:
    W informacjach osobistych zamień kolejność imienia i nazwiska
    i nie oddzielaj ich przecinkiem...
    Po trzecie:
    Moim zdaniem telefon lepiej jest napisać tak: 502 695 050.
    Po czwarte:
    Radzę użycie uczelnianego maila (najlepiej z polibudy).
    Po piąte:
    Aby zmiejszyć objętość CV, doświadczenie zawodowe radzę zapisać
    w formacie:

    data_od - data_do : stanowisko takie_i_takie w firmie_takiej
    (http://www.nazwa_firmy.pl). Zajmowałem się tam
    tym_i_tym.

    Taka forma jest według mnie bardziej czytelna i zajmuje mniej
    miejsca...
    Po szóste:
    Nie cudzołóż ;)
    Po siódme:
    Wykształcenie proponuję zapisać w postaci podobnej jak
    doświadczenie zawodowe...
    Po ósme:
    Zdecydowanie radzę zmienić format zdolności językowych na:
    angielski - dobry w mowie i piśmie
    niemiecki - podstawy
    Po dziewiąte:
    Nie radzę chwalić się znajomością programów biurowych...
    Zamiast lat nauki, lepiej podać stopień opanowania...
    SQL, HTML i XML to nie języki programowania!!!
    Po dziesiąte:
    Jeśli chcesz zostawić dział "gazety" przenieś go lepiej do
    zainteresowań...
    Po jedenaste:
    Powodzenia!

    --