PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: OT Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 17:01:30
    Temat: Re: OT Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm4035$onu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>

    > zadne sztuczki - bardzo szybko oceniles to co powiedzialem mianem bzdury,

    Noo az tak zle nie bylo - po prostu jak sam zastrzegasz, operator
    opratorowi.... moja odpowiedz nie byla atakiem na ciebie - generalnie
    operatorka taka jaka ja znam nie jest trudna, za procedury odpowiedzialni sa
    admini, cala reszta (oczywiscie zalezna od specyfiki firmy)jest dosc latwa,
    jesli przezyje sie pierwszy szok, bezskutecznie szukajac porownan z innymi
    systemami:)

    > mimo ze zastrzegalem, iz operator operatorowi nie rowny ;-) - to jest
    nazwa
    > stanowiska, ktora nie do konca mowi o tym co sie robilo - bycmoze bylem
    malo
    > pojetny, ale ja na AS/400 mimo doswiadczenia z innymi systemami
    promptowymi
    > czylem sie prawie swobodnie po okolo pol roku i dwuch szkoleniach.

    Farciarzu, miales szkolenia? To szybko wypisz to w CV, bo nie widzialem tam
    tak dosyc istotnej informacji

    > IMHO niemozliwoscia jest pojecie operatorki AS/400 w miesiac pracy na
    zywym
    > organizmie. Jesli masz dostep do jakiejs testowej maszyny gdzie mozesz
    sobie
    > zywnie robic to co chcesz to moze i tak, ale przy pracujacym systemie nie
    > sadze, zebys mial tak duzo sposobnosci do poznania bardziej skomplikownych
    > zadan operatorskich - to jest bardzo zalezne od srodowiska.

    Tam gdzie pracowalem nie bylo testowki i nie bylo czegos takiego jak
    niemozesz:) Albo sie uczysz albo fora ze dwora - takie zycie. A profile
    mialy jakies tam mozliwosci.

    >Tak jak mowilem
    > wczesniej - znam Operatorow, ktorzy maja ekrany porobione na wszystkie
    > czynnosci, a prompta, gdzie by mogli napisac sobie komende WRKACTJOB,
    > widzieli tylko na szkoleniu ;-) - taka operatorke poznaje sie w godziny
    ;-)

    Prawda, ja prompta mialem, wiec to byl miesiac:P

    > tutaj musze cie zaskoczyc - w zyciu zrobilem moze jednego ipla ;-)

    Z reguly wiecej nie potrzeba - zreszta znam operatorow ktorzy nie wiedza co
    to ipl:)
    pozdr
    /p