PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: TFS-Consulting warunki pracy

  • 1. Data: 2009-01-16 09:51:10
    Temat: Re: TFS-Consulting warunki pracy
    Od: "kmichalo" <kmichalo@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Wiem, &iquest;e to post sprzed roku, ale mo&iquest;e kto&para; m&oacute;g&sup3;by mi
    podpowiedzie&aelig;, jak si&ecirc; pracuje w tej firmie?
    pozdr
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 2. Data: 2009-01-16 10:27:21
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 16 Sty, 10:51, "kmichalo" <kmichalo@WYTNIJ_TOinteria.pl> wrote:
    > Wiem, &iquest;e to post sprzed roku, ale mo&iquest;e kto&para; m&oacute;g&sup3;by
    mi podpowiedzie&aelig;, jak si&ecirc; pracuje w tej firmie?
    > pozdr

    W morde, jak to przeczytac :/

  • 3. Data: 2009-01-16 11:47:35
    Od: "kmichalo" <kmichalo@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    chyba sie polska czcionka wywalila....
    wiec moze jeszcze raz...
    czy ktos moglby mi powiedziec, jak sie pracuje w tej firmie?
    pozdr