PracaGrupypl.praca.dyskusje › TEL.KOMORKOWY

  • 1. Data: 2004-08-12 14:14:12
    Temat: TEL.KOMORKOWY
    Od: "Karina" <k...@i...pl>

    WITAM
    Chce kupic używany telefon komorkowy, który poprzedni właściciel mial na
    abonament. W tej chwili umowa abonentowa wygasła.Co muszę zrobić aby owy
    telefon "przerobić " na kartę?

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2004-08-12 14:21:34
    Temat: Re: TEL.KOMORKOWY
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce kupic używany telefon komorkowy, który poprzedni właściciel mial na
    > abonament. W tej chwili umowa abonentowa wygasła.Co muszę zrobić aby owy

    NTG

  • 3. Data: 2004-08-12 14:34:27
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    a chcesz miec ten sam numer czy inny?bo jak umowa wygasal to do telefon
    musisz dokupic zestaw startowy ktorejs z sieci komorkowych

  • 4. Data: 2004-08-12 15:57:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karina <k...@i...pl> wrote:
    > Chce kupic używany telefon komorkowy, który poprzedni właściciel mial
    > na abonament. W tej chwili umowa abonentowa wygasła.Co muszę zrobić
    > aby owy telefon "przerobić " na kartę?

    to nie na te grupe pytanie...
    Jesli w Erze - to bedzie mozna zamienic na TAK Taka. Jesli u innego
    operatora, to tylko droga opcja numeru na zamowienie czy jakos tak.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-08-12 17:32:07
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    W Erze kupic Tak, Tak (moze Heyah zadziala), w idei POP, a w Plusie
    Simplusa. Oczywiscie ten telefon potrzebny Ci jest do pracy, tak? Bo wiesz,
    to jest grupa pl.praca.dyskucje i chociaz nazwa nie zawsze odzwierciedla
    charakter rzeczy, to w tym przypadku, rzeczywiscie jest to grupa o pracy.

  • 6. Data: 2004-08-13 09:22:56
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    Jesli by Cie interesowalo mam do sprzedania zestaw simplus i Taka tak jesli
    sie zdecydujesz napisz do mnie po blizsze szczegoly