PracaGrupypl.praca.dyskusje › usa

  • 1. Data: 2004-08-12 15:28:54
    Temat: usa
    Od: "ulrich" <o...@o...pl>

    Tylko nie wiem, czy jest mozliwosc wyjazdu na caly rok. Chodzi mi o to, ze ja
    mam prace na miejscu , pewną, ale za prawie minimalna stawke, a trzeba siedziec
    po 10 godzin i w soboty. Tak sie zastanawialem czy na 4 miesiace warto czy
    lepiej szukac jakiejs mozliwosci wyjazdu na caly rok, czy lepiej siedziec w
    kraju.

  • 2. Data: 2004-08-12 22:13:55
    Temat: Re: usa
    Od: sir Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ulrich napisał:

> [...]
    > lepiej szukac jakiejs mozliwosci wyjazdu na caly rok, czy lepiej siedziec w

    Wszystko oczywiście zależy.
    tak jeżeli:
    1. Praca obecna jest nie tylko z minimalną stawkę,
    zdecydowanie tak jeżeli:
    1. przy okazji zupełnie nie rozwijająca ot po prostu nie dająca
    satysfakcji tyrka.
    2. praca w USA byłaby legalnie załatwiona
    3. nie byłaś w USA

    pozdr.
    szewc

    Gdybym mógł wróciłbym do US z przyjemnością.