PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
  • Data: 2004-11-23 20:41:00
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cashan" <c...@c...net.pl> napisał w wiadomości
    news:co01at$nvi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >Co do wiekszosci "targow pracy" zas masz racje - sa kompletnie do
    niczego.

    I inne nie beda, bo jakie moga być targi, czegos czego nie ma.
    Targi jest sens organizowac wtedy, gdy sprzedawca ma swój towar w
    nadmiarze i chce go wypchnąć z magazynu.
    Oczywiscie sa w Polsce wolne "etaty", ale sa tam poszukiwani konkretni
    fachowcy a nie ludzie, którzy tylko siedzieli koło wiedzy.

    vertret