PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
  • Data: 2004-11-25 22:04:37
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Równie dobrze można powiedzieć, że ty wykształciłeś się z podatków ich
    > rodziców, więc chyba jesteście kwita.

    Nie do konca. Ja teraz pracuje i place podatki na ksztalcenie tych co
    ida po nas, oraz na emerytury tych co placili na moje wyksztalcenie.

    Wiem ze argumentem jest to ze tu by cyckali zasilki dla bezrobotnych,
    zamiast dorzucac do tej sakiewki kase, ale fakt jest faktem ze skonczyli
    studia i ... nie sprawdzili sie.

    Oczywiscie wylazi tu na wierzch inna sprawa. Studia mamy takie ze
    w wiekszosci ksztalca bezrobotnych (czyli ludzi ktorzy nic nie umieja
    i/lub ktorym sie nie chce).

    cashan