PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
  • Data: 2004-11-24 21:49:07
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Menadzer w dodatku TOP szuka pracy na Targach pracy (nie ujmując targom pracy -
    sam w ten sposób znalazłem świetną prace) ???
    Cos tutaj niegra. No chyba ze byles przez te 9 lat menadzerem (w dodatku TOP
    !!!) w firmach typu "serdelek & serdelek - wyrób wędlin"

    btw. ciekawe jak to jest być naprzykład top inzynierem, albo dumniej: top
    magistrem inzynierem :D. A top hip hop inzynier to juz pewnie totalny kosmos :D.

    > Misiu - nie muszę się tu wyflaczać przed tobą - tak dla informacji - studia
    wyższę + podyplomowe(najlepsze w Polsce z Zarządania) - 9 lat doświadczenia na
    stanowiskach top menedzerskich + dwa języki biegle.