PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ Szwecja ] Stracił pracę, bo był za dobry

  • 1. Data: 2004-01-30 22:54:00
    Temat: [ Szwecja ] Stracił pracę, bo był za dobry
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@o...pl>

    "Szwedzki szef kuchni stracił pracę, ponieważ jego potrawy były za dobre.

    Firma, w której mieściła się stołówka, nie przedłużyła kontraktu z
    kucharzem, ponieważ jego potrawy przyciągały zbyt wiele osób.

    "Po prostu nie mamy tyle miejsca żeby pomieścić wszystkich chętnych a liczba
    konsumentów ciągle rosła" - powiedział przedstawiciel firmy.

    Szef kuchni powiedział, że był zaszokowany kiedy dowiedział się dlaczego
    stracił pracę."

    http://info.onet.pl/862581,69,1,0,120,686,item.html

    Paranoja normalnie...

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-01-30 23:18:03
    Temat: Re: [ Szwecja ] Stracił pracę, bo był za dobry
    Od: "tomek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Rally (Mariusz M.)" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konsumentów ciągle rosła" - powiedział przedstawiciel firmy.
    >
    > Szef kuchni powiedział, że był zaszokowany kiedy dowiedział się dlaczego

    dla mnie to jakies dziwne... jak przychodzi wiecej ludzi to sie nowy lokal
    otwiera...albo hm...pietro stawia:)
    a nie zwalnia kucharza...
    a tak nawiasem to pewnie pyszne dania robil :P
    pozdr.
    ts

  • 3. Data: 2004-01-31 11:22:44
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    tomek wrote:

    > dla mnie to jakies dziwne... jak przychodzi wiecej ludzi to sie nowy lokal
    > otwiera...albo hm...pietro stawia:)
    > a nie zwalnia kucharza...
    > a tak nawiasem to pewnie pyszne dania robil :P

    Wiesz, ale to się działo w Szwecji i być może bariery biurokratyczne
    były takie, że nie dało się ani otworzyć nowego większego lokalu ani
    dostawić pięterka. Alvbo może bariery architektoniczne ? A co do tłoku w
    lokalu - to tak bywa, naprawdę. Ja na przykład lubiłem zaglądać do klubu
    Akwarium w Wawie, w środy (?) odbywały się tam koncerty jazzowe. No, ale
    w końcu odpuściłem, bo spodziewałem się jak zwykle horendalnego tłoku.
    Dość podobnie jest w Wawie z kawiarnią "Pożegnanie z Afryką", gdzie
    podają znakomita kawę - jak się umówię na pl.Zamkowym, to wolę wejść do
    pierwszej nie-mordowni i usiąść przy kawie, niż drałować na Nowe Miasto,
    żeby się dowiedzieć, że jak zwykle nie ma miejsca.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2004-01-31 14:03:44
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    pią 30. stycznia 2004 23:54, Rally (Mariusz M.) zechciał podzielić sie na
    pl.praca.dyskusje, swoimi przemyśleniami:

    > "Po prostu nie mamy tyle miejsca żeby pomieścić wszystkich chętnych a
    > liczba konsumentów ciągle rosła" - powiedział przedstawiciel firmy

    Powinni podnieść ceny.
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.

  • 5. Data: 2004-01-31 17:08:52
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "Rally (Mariusz M.)" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Szwedzki szef kuchni stracił pracę, ponieważ jego potrawy były za dobre.
    (...)

    > http://info.onet.pl/862581,69,1,0,120,686,item.html

    Moze ktos nie zrozumial albo zle przetlumaczyl artykul? Media sa tak
    nierzetelne i tak poluja na sensacje, ze nie zdziwilbym sie, gdyby to byla
    nieprawda...
    MM