PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukasz łatwych pieniążków??? :)

  • 21. Data: 2004-07-30 15:19:13
    Temat: Re: Szukasz łatwych pieniążków??? :)
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Tylko pytanie, czy któś weźmie ofertę zamieszczoną
    > na tej grupie poważnie? :)

    A to ty się łudzisz że na innych grupach ktoś będzie uważał twoją ofertę za
    poważną?:) Najszybciej chyba uda ci się zainteresować nią ludzi na
    pl.internet.mordplik lub pl.news.admin :)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 22. Data: 2004-07-30 22:22:45
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Piotr Kołodziej wrote:

> [...]

    Tak już mam - jak widzę takiego dętego cwaniaczka jak ty, to najchętniej
    dałbym mu parę potężnych kopów w dupę i poprawił z łokcia w ryj.

    A ty się za dużo nie zastanawiaj, bo ci się jeszcze musk do końca
    zlasuje i nie będziesz mógł już robić takich świetnych interesików w
    systemiku, nie mówiąc o przekonywaniu naiwniaków do twoich interesików w
    twoim systemiku.

    Nie, nie mogę. Masz spierdalać i to w podskokach, a nie "sobie iść".

    To twój problem.

    Zaśmiecasz mi czytnik, gnido.

    --
    Pozdrawiam,