PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukasz łatwych pieniążków??? :)

  • 1. Data: 2004-07-27 16:59:06
    Temat: Szukasz łatwych pieniążków??? :)
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Witam.
    Jestem członkiem działajcego systemu na robienie duużych pieniążków. Pewnie
    powiesz, że takich ogłoszeń jest tu wiele. Masz rację!!! Jest to dowód, że
    ten systemik działa. Pewnie dalej nie wiesz o co chodzi??? Nie dziwię ci
    się, długo by pisać. Najlepiej wyślij mi maila pod adres
    p...@o...pl , ja odeślę ci szczegółową instrukcję - wtedy
    zrozumiesz już wszystko. Dzięki, że doczytałeś do końca, to już coś znaczy:)
    p.s. ryzykujesz praktycznie nic, a zyskać możesz bardzo wiele.

  • 2. Data: 2004-07-27 17:03:53
    Temat: Re: Szukasz łatwych pieniążków??? :)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 18:59:06 +0200, Piotr Kołodziej

    > Witam.
    > Jestem członkiem działajcego systemu na robienie duużych pieniążków.

    Kolejny z SLD ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-07-27 17:04:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2004-07-27 17:26:05
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 27 Jul 2004 18:59:06 +0200, Piotr Kołodziej

    > Kolejny z SLD ?
    > Na szczęście z polityką nie mam nic wspólnego, chociaż snił mi się Lepper
    ( co to może znaczyć?:))

  • 5. Data: 2004-07-27 18:08:17
    Temat: Re: Szukasz łatwych pieni?żków??? :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Jul 2004 18:59:06 +0200, "Piotr Kołodziej"

    >Jestem członkiem
    a ja czlowiekiem.

    1. NTG
    2. Brak deklaracji kodowania

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-07-27 18:32:23
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Na szczęście z polityką nie mam nic wspólnego, chociaż snił mi się Lepper
    > (co to może znaczyć?:))

    Że ci zablokują konto za spamowanie:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 7. Data: 2004-07-27 18:56:50
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <mariuszr.post@pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > | [Phil Bosmans]|
    >He he he. Ale śmieszne. Pewnie, że to prawda, ale małym szczęściem dla mnie
    są pieniążki:)

  • 8. Data: 2004-07-27 20:45:15
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Piotr Kołodziej wrote:

    >He he he. Ale śmieszne. Pewnie, że to prawda, ale małym szczęściem dla mnie
    >
    > są pieniążki:)

    Nie filozuj, bo cytować nawet nie umiesz, tępaku.

    I wypierdalaj w podskokach.

    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl

    --
    Piotr Hosowicz
    Dariusz Szpakowski : Teraz pokażemy bramki z tego meczu

  • 9. Data: 2004-07-28 00:39:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 20:32:23 +0200, MariuszR <mariuszr.post@pl> napisał:

    > Że ci zablokują konto za spamowanie:)

    Leppera snic - Klopotow sie spodziewaj

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2004-07-28 02:27:02
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:ce6f1j$faa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    > p...@o...pl p...@o...pl p...@o...pl
    >
    > --
    > Piotr Hosowicz
    > Dariusz Szpakowski : Teraz pokażemy bramki z tego meczu
    > dla tych, którzy widzieli, ale myślę, że chętnie obejrzą
    > je jeszcze ci, którzy nie widzieli.
    >
    > Znalazł się polonista, co opowiada dowcipy sprzed kilku lat.
    >"Zawsze zdarzy się taka sytuacja, że eskimos będzie afrykaniana uczył jak
    się ma opalać"