PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Głogowie, Polkowicach, Lubinie- woj. dolnośląskie.

  • 1. Data: 2003-07-10 20:12:33
    Temat: Szukam pracy w Głogowie, Polkowicach, Lubinie- woj. dolnośląskie.
    Od: tweety <C...@p...pl>

    Witam;
    Szukam pracy jako informatyk lub w dziedzinie kadry-płace czy
    zarządzanie personelem/kadrami w woj. dolnosląskim w w/w miastach.
    Jestem absolwentką Politechniki Zielonogórskiej na wydziale elektrycznym
    - inż. informatyk. Mam ukończony kurs spejcalista ds. kadry-płace i
    Zarządzanie Kadrami w ESKK Poznań. Mam 7 letni staż pracy.

    Kontakt: m...@m...pl

    Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
    http://www.master.pl/~mwota/

  • 2. Data: 2003-07-11 17:45:37
    Od: "Michal747" <M...@w...pl>

    Praca. Poszukuje się godnych zaufania wspólpracowników, niezaleznie czy to
    bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo
    zarobic nawet 5000 zl
    Kontakt:
    M...@w...pl