PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam dobrej rady...!!!!

  • 1. Data: 2006-12-16 17:21:52
    Temat: Szukam dobrej rady...!!!!
    Od: m...@o...pl

    Mam takie pytanie i wielką prośbę o pomoc! Pracowałem ok 3
    miesięcy bez żadnej umowy z moim pracodawcą. Ja chciałem taką
    umowę podpisać ale on ciągle zwlekał z jej podpisaniem a czas
    uciekał, aż w końcu zrezygnowałem z tej pracy ponieważ była to
    praca na dużych wysokościach bez ubezpieczenia, przeszkolenia.Teraz
    mam problem bo on nie chce mi wypłacić zaległej wypłaty ok. 2000
    zł Co mam zrobić? Jak postapić? Nie byłem zarejestrowany w biurze
    dla bezrobotnych.Byłem u niego kilka razy ale to nic nie pomaga i
    gościu tak jak by mnie nie znał?! Czy jest jakiś sposób żeby z nim
    ta kase wygrać???
    jeśli ktoś może to prosze o opisanie mojego " planu dzialania"
    byłbym bardzo wdzięczny!! Aha i czy mi coś za to grozi? Moge mieć
    jakieś konsekfencje ? A czy jemu coś grozi? Bardzo bym
    chcial;)Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-12-16 18:38:53
    Temat: Re: Szukam dobrej rady...!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1166289712.760970.78110@n67g2000cwd.googlegroup
    s.com
    m...@o...pl <m...@o...pl> pisze:

    > Pracowałem ok 3 miesięcy bez żadnej umowy z moim pracodawcą.
    Widocznie jesteś mądry inaczej.

    > Teraz mam problem bo on nie chce mi wypłacić zaległej wypłaty
    > ok. 2000 zł Co mam zrobić? Jak postapić?
    Zgromadzić dowody świadczenia pracy (oraz ew. świadków) i do sądu.

    > Aha i czy mi coś za to grozi?
    Za co?

    > Moge mieć jakieś konsekfencje ?
    Najwyżej opinia tępego niedouka, poza tym raczej nic. Nie ma bowiem czegoś
    takiego jak "konsekfencje".

    > A czy jemu coś grozi?
    Jeśli przegra proces to oczywiście, że tak.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-12-16 18:55:12
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > aż w końcu zrezygnowałem z tej pracy ponieważ była to
    > praca na dużych wysokościach bez ubezpieczenia, przeszkolenia.

    nie wiem co konkretnie robiles ale moze gdzies w dokumentach
    jest slad Twojej pracy, np. jakas dokumentacja trafiajaca
    do klienta, albo przepustki jesli pracowales na obiektach przemyslowych

    > Aha i czy mi coś za to grozi? Moge mieć
    > jakieś konsekfencje ? A czy jemu coś grozi?

    z tego co wiem to na pracodawcy spoczywa obowiazek odpowiedniego
    przygotowania pracownika do wykonywanej pracy, a z tego co piszesz
    to brakuje mu Twojego podpisu na szkoleniu bhp oraz dokumentu
    potwierdzajacego Twoje szkolenie wysokosciowe wystawionego
    przez odpowiednia firme

  • 4. Data: 2006-12-17 10:49:54
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > bez ubezpieczenia, przeszkolenia.Teraz mam problem bo on
    > nie chce mi wypłacić zaległej wypłaty ok. 2000 zł Co mam

    Jeśli nie potrafisz tego udowodnić w sądzie to blado to widzę.

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2006-12-17 11:04:24
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Powtażasz się.
    Już raz czytałeś odpowiedź.
    Jeśli pragniesz żyć długo i szczęśliwie nie podejmuj walki w sądzie.
    A na pracodawcy możesz się zemścić powiadamiając np. Państwową Inspekcję Pracy,
    w momencie, gdy akurat będzie tam pracował nastęny naiwny (zatrudniony po
    tobie).
    Są też inne sposoby zemsty, sam coś wymyślisz.

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo