PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam dobrej rady...!!!! › Szukam dobrej rady...!!!!
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Szukam dobrej rady...!!!!
    Date: 16 Dec 2006 09:21:52 -0800

    Mam takie pytanie i wielką prośbę o pomoc! Pracowałem ok 3
    miesięcy bez żadnej umowy z moim pracodawcą. Ja chciałem taką
    umowę podpisać ale on ciągle zwlekał z jej podpisaniem a czas
    uciekał, aż w końcu zrezygnowałem z tej pracy ponieważ była to
    praca na dużych wysokościach bez ubezpieczenia, przeszkolenia.Teraz
    mam problem bo on nie chce mi wypłacić zaległej wypłaty ok. 2000
    zł Co mam zrobić? Jak postapić? Nie byłem zarejestrowany w biurze
    dla bezrobotnych.Byłem u niego kilka razy ale to nic nie pomaga i
    gościu tak jak by mnie nie znał?! Czy jest jakiś sposób żeby z nim
    ta kase wygrać???
    jeśli ktoś może to prosze o opisanie mojego " planu dzialania"
    byłbym bardzo wdzięczny!! Aha i czy mi coś za to grozi? Moge mieć
    jakieś konsekfencje ? A czy jemu coś grozi? Bardzo bym
    chcial;)Pozdrawiam!