PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam dobrej rady...!!!! › Re: Szukam dobrej rady...!!!!
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam dobrej rady...!!!!
    Date: Sat, 16 Dec 2006 19:55:12 +0100

    m...@o...pl wrote:

    > aż w końcu zrezygnowałem z tej pracy ponieważ była to
    > praca na dużych wysokościach bez ubezpieczenia, przeszkolenia.

    nie wiem co konkretnie robiles ale moze gdzies w dokumentach
    jest slad Twojej pracy, np. jakas dokumentacja trafiajaca
    do klienta, albo przepustki jesli pracowales na obiektach przemyslowych

    > Aha i czy mi coś za to grozi? Moge mieć
    > jakieś konsekfencje ? A czy jemu coś grozi?

    z tego co wiem to na pracodawcy spoczywa obowiazek odpowiedniego
    przygotowania pracownika do wykonywanej pracy, a z tego co piszesz
    to brakuje mu Twojego podpisu na szkoleniu bhp oraz dokumentu
    potwierdzajacego Twoje szkolenie wysokosciowe wystawionego
    przez odpowiednia firme