PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie BHP wliczone w godziny pracy?

  • 1. Data: 2006-09-16 12:11:23
    Temat: Szkolenie BHP wliczone w godziny pracy?
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    Witam, w tym tygodniu bede mial szkolenie BHP. W firmie jestem
    zatrudniony na 1/4 etatu i czy takie szkolenie wlicza mi sie w ilosc
    godzin ktore musze przepracowac w danym tygodniu? W tygodniu musze 10h,
    a szkolenie ma trwac ok 6h :P

  • 2. Data: 2006-09-16 12:38:27
    Temat: Re: Szkolenie BHP wliczone w godziny pracy?
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@W...plTOtakze> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudniony na 1/4 etatu i czy takie szkolenie wlicza mi sie w ilosc
    > godzin ktore musze przepracowac w danym tygodniu? W tygodniu musze 10h,

    tak czas szkolenia wlicza sie do czasu pracy

  • 3. Data: 2006-09-16 12:44:36
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    candina napisał(a):
    > tak czas szkolenia wlicza sie do czasu pracy

    Dziekuje za odpowiedz.